Labels en Folies

Voordelen van DANIELSON labels en folies

  • Hoge afdrukkwaliteit;
  • Kleine en middelgrote oplagen met veel verschillende soorten labels en folies;
  • Uitstekende prijs voor kleine en middelgrote oplagen;
  • Korte levertijden;
  • Op vrijwel elke ondergrond toepasbaar;
  • UV-bestendig;
  • Flexibiliteit van de productie.


Meer productinformatie

Vragen? Bel en spreek een van onze medewerkers:

Labels en Folies

In de huidige competitieve omgeving berust het succes van een bedrijf volledig op de effectiviteit van zijn supply chain. Een effectieve supply chain vereist snelle transacties en nauwkeurige inventaris, waardoor een complete professionele labeloplossing een must-have is. Een complete professionele labelingoplossing betekent dat het bedrijf hardware heeft die past bij zijn omgeving, die ook het juiste type labels en folies dat het nodig heeft en software die het afdrukken van deze labels en folies moeiteloos maakt.

Labels en folies zijn vaak een onderbenut hulpmiddel als het gaat om het promoten van uw bedrijf. Voor veel bedrijven kunnen labels en folies soms goedkoop lijken en op hun beurt kan dit maken dat zowel u als uw medewerkers uw merk of producten van minder waarde te achten. Maar wanneer u investeert in labels en folies van hoge kwaliteit, kunt u er zoveel mee doen voor uw merk en uw marketing.

Om die eerste stap te zetten in een succesvolle marketing via labels en folies, moet u een leverancier van oplossingen vinden die uw bedrijf begrijpt en die succesvol is gebleken. DANIELSON Industrial Graphics B.V. is al meer dan 80 jaar een begrip als het gaat om hoogwaardige oplossingen voor industriële identificatieproducten.  Wij creëren samen met u als klant de perfecte stijl en uitstraling voor uw product of toepassing. Onze klanten opereren zowel lokaal als internationaal en hebben één ding gemeen: de omzetting van hun kostbare imago op hun product vertrouwen ze DANIELSON toe!

Labels en folies kunnen in allerlei soorten en maten worden geleverd en zijn geschikt voor zoveel verschillende taken, waaronder adreslabels, naamkaartjes, productlabels of zelfs follies die u op het dashboard van een auto kunt plaatsen. Met zoveel toepassingen is het gemakkelijk om te zien welke belangrijke rol ze kunnen spelen bij het toevoegen van waarde aan uw merk.

Lees meer

Labels en folies als marketingtool

Hoe labels en follies kunnen worden gebruikt als marketingtool:

  1. Meervoudig gebruik. Zoals we al hebben aangegeven, zijn labels en folies er in vele soorten en maten en kunnen ze worden gebruikt met veel marketingtools om uw merk te promoten. Deze veelzijdigheid is een groot voordeel bij het gebruik van stickers, omdat ze kunnen worden gebruikt op bijna alles, van voertuigen en ramen tot folders, flyers en gedrukte brochures. Als u een printgerichte promotiecampagne plant, kunnen stickers een waardevolle aanvulling zijn bij het ondersteunen van uw campagnedoelen op meerdere platforms.
  2. Geeft informatie. Labels en folies kunnen een geweldige manier zijn om extra informatie te verstrekken aan uw klanten. Een label kan worden gebruikt om belangrijke informatie te benadrukken die de mogelijkheid van een verkoop kan vergroten. Het gebruik van kleur kan ze echt doen opvallen en uw boodschap overbrengen.
  3. Wees creatief. Als u echt een statement wilt maken, kunnen labels en folies een geweldige manier zijn om uw creatieve sappen te laten vloeien. Gebruik ze om uw aanbod te verbeteren door een uniek bericht te maken dat opvalt. Creatief zijn waar u uw sticker plaatst, kan ook een grote impact hebben. Wanneer u creatief werkt, is het belangrijk om ervoor te zorgen dat u iets maakt dat werkt met uw merk, nadenkt over kleuren en lettertypen.
  4. Ga op pad. Als u regelmatig op de weg bent op beurzen en tentoonstellingen, kunnen labels en folies een geweldige aanvulling zijn tijdens deze evenementen. Ze kunnen zelfs zo krachtig zijn als uw visitekaartjes of flyers bij dergelijke evenementen, omdat ze u in staat stellen een specifieke boodschap aan uw publiek te geven. Ze bieden ook een betaalbare manier om uw boodschap te veranderen van de ene handelsbeurs naar de andere, afhankelijk van het publiek waarmee u werkt.
  5. Betaalbaarheid. Een groot voordeel van labels en folies is hun prijs. Ze kunnen een relatief goedkope en betaalbare manier zijn om uw boodschap voor uw klanten te krijgen. Ze vormen een relatief kleine investering voor zulke veelzijdige en vindingrijke tools.
  6. Lange termijnwaarde. Door de lage prijs kan het soms de moeite waard zijn om grote hoeveelheden af ​​te drukken om in de toekomst opnieuw te gebruiken. Als u generieke labels en folies maakt, kunt u ze voor een relatief lage prijs jaren langdurig gebruiken in meerdere campagnes.
  7. Oproep tot actie. Een andere manier om het maximale uit labels, stickers en folies te halen, is door ze te gebruiken als een directe oproep tot actie. Het kan ook een goede manier zijn om speciale aanbiedingen voor producten te benadrukken, klanten aan te moedigen om het product te kopen of meer informatie te zoeken.

Doel van labels en folies

De productieprocessen van labels en folies moeten voldoen aan de technische en kwaliteitseisen van de klant, die cruciaal zijn voor het bepalen van de juiste set druk- en afwerkingsprocedures. Het is daarom erg belangrijk voor ons om informatie te krijgen over:

  • Het doel;
  • Mogelijke wettelijke vereisten met betrekking tot de inhoud of andere kenmerken van de labels en folies;
  • De levensduur van het product;
  • De (klimaat- en milieu) omstandigheden, belangrijk voor het etiketteringsproces;
  • De primaire verpakking van het product.

 

Promotielabels en folies kunnen een lange levensduur hebben, afhankelijk van waar ze “vastzitten”. Om deze reden is het gebruik van goede lijm en coating noodzakelijk, zodat ze er lang goed uitzien. Kwalitaieslabels en -folies kunnen vele jaren meegaan, wat betekent dat uw merk voor een lange periode zonder extra kosten kan worden gepromoot.

Wilt u uw merk op een kosteneffectieve manier promoten? Begin met het distribueren van labels en folies met de branding van uw product. Aantrekkelijke labels en folies kunnen merkherkenning creëren en een klant overhalen om uw producten te kopen. Met behulp van deze marketingtools kunt u aanvullende informatie over uw product verstrekken waarvoor u wilt adverteren. U kunt bijvoorbeeld informatie verstrekken over specifieke functies en voordelen waar klanten in zouden geïnteresseerd zijn. Als uw kenmerken en voordelen zich onderscheiden van die van een concurrent, zijn klanten eerder geneigd om uw product te kopen. Bij DANIELSON Industrial Graphics B.V. hebben we veel ervaring met het ontwerpen en produceren van labels en folies. Neem voor meer informatie vrijblijvend contact met ons!

Lees minder

Vraag een offerte aan

Laat uw gegevens achter en wij zullen zo spoedig
mogelijk contact met u opnemen.

Wilt u liever direct een medewerker spreken?
Bel +31 (0)33 4697 300

Zakendoen met DANIELSON betekent altijd een passende oplossing!

“ Klanten van DANIELSON Industrial Graphics B.V. vertrouwen op onze adviezen en leveringen van diverse soorten identificatie producten, zoals naam- en typeplaten, logo’s en beeldmerken. Hierbij maken we gebruik van verschillende materialen, kleurcombinaties en productietechnieken. ”

– Louis van Dort, DGA DANIELSON Industrial Graphics B.V.

Logo Danielson

DANIELSON al 80 jaar de specialist in industriële identificatie producten.

Download onze brochure